słońce okrągłe, białe baranki chmur

Posted: Lipiec 20, 2012 in literówki
Tagi:

Potrzebuję dobrej aury tego miejsca. Pola morfogenetycznego, które sprzyja. Pewnej zbieżności dat. Celsjuszów dziś na razie tylko 16, słońce okrągłe, białe baranki chmur. Mam nadzieję, że lew i baranek, a raczej lis i gęś będą tu żyć w pokoju, a gdy podniesie się różdżka życia, da się usłyszeć: quoiquoiquoiquoiquoiquoiq!

Ta mowa finnegańska, rodzaj mowy snowej, wywodzi się od Jamesa Joyce’a i Krzysztofa Bartnickiego, z „Finneganów trenu” >>

Komentarze
  1. stefan pisze:

    Witaj, Odyseuszko w naszej Itace .Nowy wygląd strony jest dość trudny orientacyjnie, ale to pewnie dlatego, że jestem wzrokowo przyzwyczajony do mojej strony. Ja się wciąż uczę blogowania i odkryłem nareszcie jak robić strony czyli takie schowki na różne różności. Wpisuj się jak najczęściej i niech bogowie patrzą na Ciebie łaskawym okiem. Dziż tu szaro-biało ale słoćce zawsze jest, nawet gdy się ukrywa :-)*

  2. signe pisze:

    Stefanie, jesteś pierwszy:) dziękuję za łaskawość:)
    to prawda, odysee nasze blogowe są wielkie i najęci jesteśmy do wędrówek i znalezisk