ciemni rycerze, inkwizycje, spisy pułapek

Piszą ludzie teraz o odpowiedzialności i winie, o dobru i złu, przemocy i prawie, może coś nowego z tego wyniknie i zobaczyłam miasto czarownic i inkwizycji…

Tylko to dziś oglądałam i to zobaczyłam,  gdy miałam  już sobie iść:

o odpowiedzialności i winie, nie wiem dlaczego mam wrażenie, że coś tu jest postawione do góry nogami >>

o ciemnych rycerzach, którzy powstają, bo przecież rok temu Breivik na wyspie  Utoya wystrzelał ludzi >>

o mieście czarownic i inkwizycji >>

4 thoughts on “ciemni rycerze, inkwizycje, spisy pułapek

  1. stefan pisze:

    Mądrze mówi ta pani astrolog-psycholog. Merkury leci wstecz, ale to nie jego wina, bo przecież nikogo nie zmusza do cofania się. Hmm, powiedzmy, pół na pół, jednak, ale uczy mnie cierpliwości w czekaniu. Na marginesie, ten okres jest do rzucania okiem wstecz i analizowania przeszłych wysdarzeń – w tym lub innym życiu. Bardzo dobry wpis :-)

  2. signe pisze:

    Stefanie, cieszę się, że podobało Ci się o Merkurym, teraz jest taki czas przemyśliwania, ja tutaj marszczyłam czoło w sprawie odpowiedzialności i winy, coś tu jest nie tak, abym rozumiała

  3. AsHa pisze:

    Miasto czarownic…to bedzie mi juz zawsze chodzic po glowie:)))

Możliwość komentowania jest wyłączona.