szczególnie małe sny

W niektórych starych piwnicach spoczywają takie rzeczy. Opowieść o okularach do oglądania szczególnie małych snów. W każdych czasach byli ludzie, którzy wiedzieli, że to, co najważniejsze w snach i w ogóle to, na czym świat stoi, jest szczególnie małym snem.  Baśń kończy się dobrze. Wszyscy noszą okulary. Dopasowane do własnych snów. Zgadza się to z przyjmowanymi nareszcie, chociaż z trudem, koncepcjami fizyki, które mówią, że to, co widzimy, zależy od obserwatora oraz nowoczesną pracą ze snami zwaną pracą z procesem.  Ostatnie zdanie należy do baśni i brzmi: Dajcie spokój, panowie. Czasem bajka jest matką wynalazku.

__________________________________________

Agnieszka Osiecka – Szczególnie małe sny

8 thoughts on “szczególnie małe sny

  1. psiząb pisze:

    Witaj Signe!

  2. Kropka:) pisze:

    Na zakończeniu mojego dzisiejszego snu wpełznął przez okno niewielki żółtawy żółw. Ale ja zawsze noszę okulary:) Dobry wieczór, Signe:)

    • signe pisze:

      Kropko, żółuw??? nigdy we śnie nie widziałam kogoś takiego. chociaż też zawsze noszę okulary, no ale było powiedziane, że dla każdego inne okulary i widoki,
      dzień dobry:)

  3. Kropka:) pisze:

    Sennik mojej babci mówi – „żółw – ciche radości”:). Wiem, wiem, co sądzisz o sennikach;))

  4. signe pisze:

    Kropko, a masz cichą radość? jestem strasznie ciekawa, bo czasem coś w tych sennikach jest, tylko nigdy nie wiadomo, skąd się wzięło i najczęściej nic:) ale cicha radość to by było coś:)

  5. Kropka:) pisze:

    Własciwie to mam. Załatwiłam gnębiocą mnie sprawę, doprosiłam się remanentu w ksiażkach, w co juz straciłam wiarę, i w ogóle:)

  6. signe pisze:

    Kropko:) i w ogóle:) w takim razie żółwia sobie zapamiętam jako cichą radość, one tak zresztą trochę wyglądają, są ciche i cieszą widokiem niezwykłym

Możliwość komentowania jest wyłączona.