niebieska pełnia

Posted: Sierpień 30, 2012 in literatura blogowa, literówki
Tagi: ,

Przestawiły się litery!!! Nie widzę pewnych rubryk. Miałam tyle do napisania, a tu pismo mrówcze, żadnych szans. Trzeba było pilnie się uczyć, nastąpiło zniknięcie możliwości sterowania. Niebieska pełnia. Rano będzie kulminacja.

Widok zewnętrzny pisma normalny, sprawdzam, ale na zapleczu wszystko inaczej niż było jeszcze rano i kto widział blog, w którym nie można zmienić wielkości liter ani zobaczyć, jaki jest kod na to pismo.

Wykradam niebieski księżyc, tak to może wygląda w jego świetle:

Księżyc przechowywany był dotąd przez Widuna na Uroczysku >>

Widzę też jakieś szaleństwo w klatce na linki. O rany. Jesteśmy snem. Dobranoc.

Komentarze
  1. stefan pisze:

    Tutaj nic się nie przestawiło, literki czytelne i księżyc z Uroczyska wygląda pięknie i wcale się nie zdziwię jeśli jutro wszycy powidzą zgodnie „księżyc jaki jesz, każdy widzi: niebieski na niebieskim niebie. Dobrej noc:)

  2. signe pisze:

    ojejku Stefanie, wygląda oślepiająco pięknie:) tylko jak ja będę pisać ten blog, ja muszę pisać tu na miejscu, nie wklejać, wklejany blog traci sens..

  3. peatero pisze:

    bywają takie rzeczy i mnie też irytują
    wciąż jeszcze zdarza mi się niecierpliwić (a wiem, że nie powinienem) tracąc kontrolę nad czymś, nad czym bym jej tracić nie chciał
    zjawiska z przestrzeni bitowej bywają jak Tygrys – lubią brykać
    pozostaje liczyć na to, że się uspokoją i odbrykną

  4. signe pisze:

    Peatero, może odbryknie, ale na razie nie,
    daje się wklejać, ukhm

  5. Mrsdalloway pisze:

    Z takim księżycem dla mnie wiążą się tylko piękne wspomnienia -śnienia:) Siadywałam na kamiennych schodach w kufajce – jednej na dwie osoby… i gadałam, patrzyłam, słuchałam, przytulałam a wszystkiego tego księżyc świadkiem był

  6. signe pisze:

    duże wspomnienie-śnienie:)