teraźniejszość, chwila obecna w mózgu

Posted: Sierpień 30, 2012 in literatura sieciówkowa
Tagi: ,

Obudziłam się i zobaczyłam swój nowy telefon, a także zrozumiałam, że w kilku ważnych miejscach nie podałam  jeszcze jego numeru i jedno z tych miejsc jest pilne, zadzwoniłam więc na infolinię, gdzie chciałam to szybko załatwić, ale było wpół do siódmej i niestety  nie jest to chyba pora, kiedy równocześnie ze mną budzi się lewa półkula mózgu. Wszystko się udało, ale dziwnie jest tak niezupełnie rozumieć, co sie do mnie mówi. Wychodząc z sieci natknęłam się na coś, co dawno temu schomikowałam, nagle zaczęłam oglądać i słuchać:

Teraźniejszość tworzy kolaż zwany chwilą obecną. Jakoś tak. Duch niczym wieloryb płynie przez morze euforii: nirwana.  Można wybierać. Prawa półkula tworzy świat pokoju, mówi Jill Taylor Bolte, neurolożka, która sama przeżyła to, co leczą neurolodzy, mnie chyba nic nie jest:)

Możliwość komentowania jest wyłączona.