jak skrzętnie mała dobra pszczółka

              -Wróć! – zawołał Pan Gąsienica – Chcę powiedzieć coś bardzo doniosłego! (…)

Więc sądzisz, że się zmieniłaś, tak?

– Boję się,że tak, proszę pana – powiedziała Alicja. – Nie umiem już pamiętać rzeczy tak, jak umiałam kiedyś… i nie potrafię nawet przez dziesięć minut być tak samo wysoka!

– Jakich rzeczy nie umiesz pamiętać? – zapytał Gąsienica.

– No cóż, próbowałam powiedzieć: „Jak skrzętnie mała, dobra pszczółka”, ale wszystko wypadło inaczej   – odpowiedziała Alicja melancholijnym glosem. (…).

_____________________________

Lewis Carroll – Przygody Alicji w Krainie Czarów

6 thoughts on “jak skrzętnie mała dobra pszczółka

  1. Kropka:) pisze:

    Ładna ta nowa ściana. Mnie się kojarzy nowocześnie.

  2. signe pisze:

    dziękuję Kropko:) ja mam wrażenie, ze zamieszkałam w jakimś skłocie:) że niedługo zacznę słuchać metalu….???

  3. Kropka:) pisze:

    Właściwie całkiem logiczne skojarzenie:)

  4. peatero pisze:

    znowu ugryzłaś gryz Czegoś albo łyknęłaś łyk Czegoś
    i znów się zmieniło
    ;)

  5. signe pisze:

    Peatero, nie zjadłam tylko ciasteczka na zmniejszanie, a tak to różne rzeczy:)

Możliwość komentowania jest wyłączona.