monk’s house

dsc06354 pokój wilczycy

 fot. Czara >>

Widzę, że na chwilę, raczej niedługą, odłożyłam książki Wilczycy i na ten czas przerwy zostawię tu jej dom sfotografowany przez Czarę z Paryża, która w tym roku pojechała do Rodmell, opisała wszystko i pokazała u siebie w blogu:  Dom Virginii Woolf >>

To był dla mnie sprawdzian wyobraźni, tego co się dzieje z opisami przy czytaniu. Czytając „Dziennik” miałam ten dom przed oczami wewnętrznymi i dopiero teraz widzę od zewnątrz:   jawny Monk’s House jest piękniejszy, bardzo mnie cieszy, że było tam ładniej niż myślałam. Nie spodziewałam się zielonych półek na książki i zielonych framug w oknach. Chyba, że ktoś je niedawno pomalował po swojemu, byłaby to straszna rzecz. Pelargonie takie jak moje… pelargonie raczej od tamtych czasów nie przetrwały….  Nie spodziewałam się, że ta rzeka nie jest taka wielka, widziałam morze, widziałam fale…

Skopiowałam jedno zdjęcie, pokój Wilczycy, kto i dlaczego nazywał ją snobką, nie pamiętam.

8 thoughts on “monk’s house

  1. stefan pisze:

    Niesamowite, bo ta sypialnia jest niemal kopią mojej sypialni z kominkiem (nieczynnym)po prawej i pod oknem po lewej stronie, i nawet białe nakrycie jest identyczne. No, ale Virgin-ja Stephen, nomen omen jak to mówią, ale jej reinkarnacją na szczęście nie jestem bo już byłem na świecie gdy utonęła w tej szarej rzece zapomnienia.:-(

  2. signe pisze:

    to może być podobna angielszczyzna domów:)
    ale to nie jest chyba rzeka zapomnienia, chyba nie

  3. Kropka:) pisze:

    Najpierw byłam obejrzeć wskazany blog i co ciekawe – też pomyślałam o Tobie, zobaczywszy kwiaty na oknie. I kolorystyka Twoja:) Zastanawiam się, czyj dom chciałabym zwiedzić. Czasem „śledzę” w necie Michała Witkowskiego, ale mam wrażenie, że on wciąż żyje „na walizkach”. I że mu to nie służy.

    • signe pisze:

      Kropko, byłam tak pewna po czytaniu Dziennika Wilczycy, że wiem, jak wygląda jej dom, naprawdę, co za pomysł… że ten prawdziwy mnie zaskoczył… poza tym nigdy mi nie przyszło na myśl, zeby oglądać czyjś dom, teraz już może przyjdzie:)

  4. MrsdallowayM pisze:

    I znowu muszę Ci Signe podziękować, a za co to Ty wiesz:))

  5. MrsdallowayM pisze:

    Czytamy te same dzienniki, przez cały czas z niecierpliwością czekałam na to jak to wygląda.

Możliwość komentowania jest wyłączona.