wiadomość od nieświadomości

Tak, to prawda, sen zawiera jedną z tych 95% wiadomości od nieświadomości >>  a ostatnio mówił Szekspirem, że ktoś nie śpi, aby spać mógł ktoś. Kto nie śpi, ma więcej szans na świadomość, czuwanie nad wymykającymi się przez sen, przez złote światło, bo było wymykanie się, były przejścia. Dziś w krainie snowej nauczał stary guru. Podkreślał swoje słowa gestami prawej ręki o uciętych palcach. Otoczenie było jak w karczmie „Pod Lutym Turem”. W przestrachu zajrzałam do …. sennika, chociaż wszystkim to odradzam.

Powiedział na to: wielka strata i wrogie wpływy.

Dlatego nadal odradzam sobie senniki. Ale coś wisi w powietrzu, blisko jawy, ręką bez palców trudno coś zrobić, panuje groźny smutek, ciężka atmosfera, gwar.

Sennik mówi na smutek: łatwa pociecha. Na ciężką atmosferę mówi: zmiana miejscowości.

Guru powiedział do mnie we śnie: czy tak się zachowuje uczennica? Nie wiem, co znaczyło: tak, siedziałam w karczmie Pod Lutym Turem i słuchałam, co się do mnie mówi. Sennik na uczennicę:  powodzenie, sukcesy. Ale czy tak się zachowuje uczennica?

Spisuję wydarzenia z krainy  95%, aby moje 5% świadomości miało szansę na trochę zrozumienia. Najbardziej mnie zaciekawia ta zmiana miejscowości.   Wymknąć się…

3 thoughts on “wiadomość od nieświadomości

  1. peatero pisze:

    Nie przejmuj się. Cóż to za guru, co naucza w jakiejś karczmie?
    No chyba, że jest bardzo oświecony. Wtedy oczywiście potraktuj go poważnie.
    Czy obcięte palce u prawej dłoni miały oznaczać ułudę zróżnicowania i wielości? A może pokazywał, żeby nie pokładać za wiele zaufania w sferze świadomej i racjonalnej, bo są zbyt przereklamowane? Bo wiesz – prawa ręka to lewa półkula… A może to był gest polityczny i chodziło o kondycję prawicy?
    A ta jego reprymenda… hmmm,,, następnym razem pogróź mu lewą ręką zwiniętą w pięść. Ciekawe, co odpowie.

    • signe pisze:

      Peatero, to był wielki mój guru bardzo oświecony, do tego stopnia, że nigdy o tym nie mówił ani tego nie wiedział,
      myslę że coś z ułudy miał na myśli i żeby nie pokładać tego zaufania, tak, tego lewopółkulowego praworęcznego zaufania, trochę mi ulżyło,
      bo wszyscy mi w ostatnich dniach mówili,że mam rację i przestraszyłam się,
      o kondycji prawicy tej z gestu, to nie, on nigdy:)

  2. […] peatero on wiadomość od nieświadomoś… […]

Możliwość komentowania jest wyłączona.