tam

To jest gdzieś tam:

fot. Anna Aden >>

13 thoughts on “tam

  1. stefan pisze:

    Najważniejsze, że jest zielona ściezka nadziei:)

  2. signe pisze:

    tak, Stefanie, jest zielona ścieżka:) gdzieś to zielone snowe musiało się znaleźć:)
    ale dziś są inne akcje, nowy zwrot, nie zawsze mam odwagę opisać kawałek snu

  3. AsHa pisze:

    To by mi sie dzis spodobalo – tak isc ta linia i isc. Tylko zeby nie padalo:)))

  4. signe pisze:

    AsHa, też mi się bardzo spodobalo, bardzo dużo świata prostego do przejścia:)

  5. signe pisze:

    tak:) i ma drogę:)

  6. peatero pisze:

    tu, z tego co widzę, a widzę niezbyt dobrze, nie ma tu chyba Odwrócenia ale jest Droga i jest Zagłębienie i jest Postać – dlatego tak mi się spodobało i podrzucam :)

  7. peatero pisze:

    P.S. Widzę, że link musi poczekać dłużej na przebicie się do UR niż zwykły komentarz. No to niech sobie poczeka, aż do tego dojrzeje :)

  8. signe pisze:

    Peatero, link uwolniłam i widzę jedno w drugim, tak wlaśnie chyba jest, na ogół w głowie i na zewnątrz głowy,
    a na tamtym zdjęciu jest odwrócona od patrzącego postać w czarnej sukni, ja mam to za odwrócenie , gdy ode mnie:)

  9. peatero pisze:

    no a to dziecię na obrazku jest chyba właśnie odwrócone od Ciebie, choć niezbyt dokładnie to widać :)

  10. peatero pisze:

    tzn właśnie nie jest, ale mi „nie” uciekło

  11. signe pisze:

    tak, widzę, że ono też jest odwrócone, no mówię Ci, wszystko odwrócone i się oddala!!!

Możliwość komentowania jest wyłączona.