argumenty przeciw końcowi świata

To się nazywa synchroniczność. Wróciłam od fryzjerki nareszcie widząc coś spod grzywki, otwieram  moją czarną skrzynkę i widzę kogoś z maszynką do strzyżenia włosów w ręku. Mówi, że jest mu potrzebna do ewentualnego końca świata. Opowiada o wymienianych typach końców świata i mówi, co na to nauka. Maszynka do włosów ma służyć do realizacji złożonej przysięgi, gdyby jednak ten koniec nastąpił:

Wrócę tu odpowiadać na komenty na pewno przed końcem świata,  może jeszcze dziś, na razie muszę znowu zniknąć:)

14 thoughts on “argumenty przeciw końcowi świata

  1. tanya pisze:

    I dobrze, bo zamierzam jeszcze trochę pożyć :))

  2. Kropka:) pisze:

    Przypomniał mi się film sci-fi ogladany w dzieciństwie, jak w jednej chwili, niespodziewanie umiera całe miasteczko, każdy nieświadomie podczas wykonywanej czynności. Nastepnie pojawiają sie w nim żywi przybysze skąds tam i zastanawiają się nad przyczyną zagłady, oglądając ludzi zamarłych, a właściwie zmarłych np. w trakcie kąpieli w łazience. Pamietam, ze obiecałam sobie mieć odtąd zawsze starannie obciete paznokcie, gdyby mnie tak – nie daj boże – ktoś obejrzał jako ofiare takiej lokalnej zagłady:)

  3. Kropka:) pisze:

    Przeczytałam „Nagasaki”. Ukłony dla francuskiego autora, bardzo japońsko napisane, klimat tamtejszy, przedstawienie mentalności nienagannie japońskie.

  4. peatero pisze:

    @Kropka
    czy to nie czasem „Andromeda znaczy śmierć”?
    – zbiegiem okoliczności wpadła mi przedwczoraj ta książka w ręce a film pamietam z dzieciństwa

  5. psiząb pisze:

    Jeszcze tylko parę chwil…

  6. Kropka:) pisze:

    Oj, PsiZebie!

  7. MrsDalloway pisze:

    Z przyjemnością nominowałam Twój blog do nagrody – ‘Very Inspiring Blogger Award”:
    http://affectueuses.wordpress.com/2012/12/09/nominacja-very-inspiring-blogger-award/

    • signe pisze:

      MrsDalloway, dziękuję Ci bardzo, ale nie było mnie w porę i myślę, że zerwał się trochę przeze mnie ten łańcuszek…
      ale dzięki!!!

  8. MrsDalloway pisze:

    Signe – wracaj!!!!

  9. Kropka:) pisze:

    PEATERO – dziękuję za wskazówkę, ale nie pamiętam tytułu:(

Możliwość komentowania jest wyłączona.