drugie myśli

Posted: Sierpień 12, 2013 in literatura angielska, literówki
Tagi: , , ,

Sprawdzam,  gdzie teraz jest wiedzące pole tego, co mam pisać. Tutaj i tam, tutaj i tam, i myślę, że blox na razie musi być zamknięty i jego sprawy.

Wczoraj dowiedziałam się, co to są dromy i przypomniałam sobie, że świat jest uczuciem.  Znalazłam wiadomość  o dzikiej kobiecie. Obliczyłam (jest do tego kalkulator sieciowy) ile dni upłynęło od chwili, gdy znalazłam się w nowej erze, krainie, czy jakimś innym miejscu, którego o własnych siłach nie mogę opuścić.

Jestem więc w tym miejscu.  Nareszcie widzę je trochę tak jakby wymyślił je Terry Pratchett.  Chcę też koniecznie powrócić do historii o celsjuszach.  Ma być dziś 23 celsjusze w ciągu dnia, to bardzo humanitarnie z ich strony.  Wypuściłam dzikie mustangi >> i coś z tego wyniknie. Masz w środku taki maciupeńki kawałek, który myśli osobno,  powiedział Terry Pratchet.  Zna się na śnieniu, drugiej uwadze, którą nazywa pierwszym wejrzeniem, metakomunikacji, którą nazywa drugimi myślami i wie, że istnieją bramy. Tę blogową właśnie otwieram.

Komentarze
  1. peatero pisze:

    o celsjusze, o mores, jak to dobrze, że ich mniej, ale nurtuje mnie, gdzie są te, których ubyło???