my, dzieci

Piękne!!!

4 thoughts on “my, dzieci

  1. MrsDalloway pisze:

    dziecięca wyobraźnia jest nieograniczona, trzeba budzić dziecko w sobie, koniecznie!!! Każdego dnia!

  2. Asha pisze:

    Wzruszajace i wzniosle! Te dzieci to bogowie w nas.

    pa Wrozko! i spisz juz na pewno:)) A ja czuwam…;) tez juz zaraz sie schowam pod koldre:))

  3. signe pisze:

    MrsDalloway:koniecznie!!! a wiesz, sprzątaniem wczorajszym obudziłam baśnie, a one obudzily kabirów… co dalej?
    przepraszam, że nie szperam w Twoim blogu, nie mam teraz na nic czasu, może to się jakoś zmieni….
    dziękuję Ci bardzo za czytanie:)

  4. signe pisze:

    AsHa, tak, dzieci to bogowie w nas, i teraz nagle mam te sny z małymi postaciami…
    nie wiem, co tam u Ciebie napisane, bardzo nie mam czasu na to, co lubię…
    to nic, będzie czas, wierzę w to :)

Możliwość komentowania jest wyłączona.