o jeden za drugim krok dalej

Uważam, że mam teraz tak piękny blog z latarnią morską [ autor obrazu pomniejszonego i przyciętego @Alexander Jansson, Facebook], że nie jestem w stanie nic do tego dodać za pomocą pisma. Przychodzę tu dziś chyba piąty raz i tylko się gapię, a co by się stało, gdyby nagle padły serwery świata, wolę nie myśleć. Latarnie morskie też są już chyba komputerowo sterowane i zapadłaby nad wszystkimi wodami i ziemiami czarna noc duszy, która w tym roku ma szczególnie ciemne zabarwienie. Chodzi o jeden za drugim krok dalej, tak napisałam pewnego razu na swojej fejsbukowej stronie w języku finnegańskim i zostawiłam na pastwę losu.

6 thoughts on “o jeden za drugim krok dalej

  1. MrsDalloway pisze:

    Zaiste cudnie tu tutaj, ale w szczególności za sprawą słów:)

  2. Jolanta Wital pisze:

    Podoba mi się ten nagłówek. Już go chyba miałaś kiedyś, albo mam takie złudzenie.

  3. signe pisze:

    MrsDalloway:) latarnia morska!!!

  4. signe pisze:

    Moon:) tego nie miałam, może podobny, ale ten to nowy wynalazek, dzięki za podobanie się:)

  5. Asha pisze:

    Nie zdazylam wyrazic tez swojego zapodobania sie jesli chodzi o nowe zaobrazkowanie tutaj. Bardzo! I ta sympatyczna istotka w tej lodeczce. Tak to wszystko przemawia jakos jak ze snu i z jawy tez tu cos jest. Ja sie tam pod tym czuje w kierunku nieba.
    Ale za duzo tych interpretacji.
    pa!tez sie boje padniecia serwerow tych. oj…zastanawialam sie jak to zabezpieczyc. nawet nie umiem skopiowac tego swojego bloga dla siebie…wiesz jak sie to robi?? tak, zeby nie trzeba bylo najpierw wszystkiego mysza przejezdzac – bo jak to mam zrobic…moze cos znajde.

    pa!:)))))))))

    • signe pisze:

      o dzięuuję, bardzo!!! AsHa!!!! chodzi o łódeczkę z istotą zauważoną na zobrazowaniu, nie wiem jak się bloxa eksportuje, czy tam nie ma jakiegoś narzędzia, myszą przejeżdżać też można, ale masz dużo lat do tego, nie wiem.
      to musi być możliwe,
      Twoje interpretacje nie są tymi, których się boję:)

Możliwość komentowania jest wyłączona.