signelizacje w nieznanych krajobrazach

Posted: Styczeń 7, 2014 in literówki
Tagi: ,

Widun napisał do mnie po raz pierwszy w noc wigilijną 2008r., że od pewnego czasu jestem jego opiekunką w nieznanych  krajobrazach, bo w każdym mieście/miejscu jego snów wiem, co gdzie jest, jakie jest i jak się tam zachować. Pojawiam się tam i wiem. Nie miał o mnie pojęcia i nie chodzę tak znowu często po czyichś snach, ale uważał, że pojawiam się i wiem. Uważał, że moje pojawianie się w  tych nieznanych krajobrazach coś signelizuje, że to jakiś sygnał i teraz ja się nad tym zastanawiam.

Pisał jeszcze, że w snach szukamy potrzebnych nam uosobień i że ja ulokowałam się słowami, które pisałam w swoim ciemnymmorzu jako uosobienie, które pasuje do jego obecnej podróży. W tej jego podróży, wtedy, w końcu 2008r krajobrazy były ciemnobure, to nie jest to Miasto Swiateł, pisał, o  którym wiem, ale które jest tylko obietnicą.

Ciekawe, jak jest teraz dla niego z tym Miastem Świateł. Moje sny są nagle bardzo jasne.

Komentarze
  1. Asha pisze:

    Napisalam wlasnie gdzie indziej tutaj ale sie nie udalo…nie wiem co jest. Ale to nie takie wazne.

    Tak, to ciekawe jak Widun nas widzi. Lubie to jesto spojrzenie. Sygnalizowanie…hmmm….nie wiem.
    pa! :))

  2. ksiezniczka pisze:

    Widun poszedl za tecza. W Miasto Kolorow :) Wczoraj :).

  3. Kropka:) pisze:

    „Signelizacja” brzmi swietnie! Ja dzięki Tobie równiez zupełnie inaczej rozumiem swoje sny. I myślę, że nieodłaczną częścią mojego śnienia również zostaniesz na długo, na zawsze. Nie sposób analizować snów, bywając tu, i nie próbować mysleć zgodnie z signelizacją:) Signe, ten jeden rok zapisu Twoich snów w postaci wierszy, czy raczej zapis sam w sobie, to było arcydzieło! Nawet nie śmiem prosić, zebyś kiedys do tego wróciła, niekoniecznie codziennie, ale chociaż czsem,,,

    • signe pisze:

      Kropko:) nawet nie masz pojęcia, jaką mi zrobiłaś radość:) zapisywać tak? próbowałam dwa lata temu to powtórzyć na bloxie, ale ktoś mi to skopiował i przysłał…. poprawione:)

  4. Kropka:) pisze:

    Dziwne! Nie zauważyłam, żeby to trzeba było poprawiać. I żałuję, że sama nie skopiowała:( Pisać? Taktak!… jak powiedziałaby Signe;))

  5. signe pisze:

    Kropko:) dzięki za dobre słowa, jeszcze nie wiem, co zrobie
    (niestety, tamte poprawki były na gorsze według mnie, ale bardzo pewne swojej lepszości, więc schowałam wszystko do dziury)