kwestia aniołów

Wydawało mi się, że o  aniołach nigdy nie dowiedziałam się od niego dość, czasem myślałam, że żartuje, czasem, że się z nimi bawi, najczęściej, że to jest jego śnienie, a śnienie to nazwa na wiele przejawów nieświadomości, które są zawsze i wszędzie.

Dziś w liście sprzed pięciu lat odkryłam, co napisał wyraźnie: moje anioły mogą przybrać postać snów albo książek. To jest coś, co się czuje i słyszy szepty cichsze niż szept. 

Widzenie aniołów zależy od tego jak ich sobie wyobrażasz. Tak na  co dzień wyglądają tak jak my, ale zwykle noszą albo rzymskie  togi/tuniki albo coś w tym rodzaju. Często zapamiętasz ich jako postać przyjaciela lub przyjaciółki, ale symbol to Twój wybór. Moje pierwsze spotkanie z tymi istotami było w czasie okupacji gdy miałem 19 lat.  Moją duchową przewodniczką w młodości była moja najstarsza siostra  Zosia. Istoty pozaziemskie zaczęły rozmawiać z nią pismem  automatycznym i tak się to zaczęło. Gdy Z. odeszła w zaświaty miałem
mniej kontaktów, ale jakieś 11 lat temu spotkałem w sieci jasnowidzącą z Australii, która nauczyła mnie,   jak komunikować się z Elohimami, a także z moimi przewodnikami. Moją główna metodą „rozmowy” jest
medytacja, ale telepatii też używam w razie potrzeby. Ich sposobem „telefonowania” do mnie jest coś w rodzaju obrączki prądu elektrycznego wokół nadgarstka.To jest kwestia wierzenia, ale dziś tysiące ludzi rozmawiają z aniołami (z demonami też, ale to inna sprawa).

Nie martw się aniołami. One mają różne imiona i nazwy. Hindus mówi o nich dewa. To są tylko formy pewnej energii, tak jak my. Twoje anioły mogą przybrać postać snów albo książek. Ważne jest to aby ufać komuś i słuchać szeptów cichszych niż szept.

widun

3 thoughts on “kwestia aniołów

  1. Asha pisze:

    Tak. O tych aniolach tez mi pisal. Musze Ci kiedys cos przeslac. Nie wiem czy to mozna tak 1:1 potraktowac. To, co mi powiedzial. Wiesz chyba o czym mowie. Dla mnie to wazny rodzaj informacji. Nie do konca wiem co z tym zrobic i jak zinterpretowac w sobie. A moze wiem. Nie jestem pewna. To takie mistyczne, takie niesamowite. Wiem, ze podobnie mowil o Tobie.

    pa Signe, Aniele!:)

  2. Asha pisze:

    Teraz zrobiolo mi sie niesamowicie jakos….po napisaniu o tym.

  3. signe pisze:

    przyślij mi, AsHa, proszę

Możliwość komentowania jest wyłączona.