do łaskawych bogów

Posted: Styczeń 20, 2014 in literówki
Tagi: ,

To pierwszy komentarz Widuna, jaki napisał w tym blogu:

Witaj, Odyseuszko w naszej Itace .Nowy wygląd strony jest dość trudny orientacyjnie, ale to pewnie dlatego, że jestem wzrokowo przyzwyczajony do mojej strony. Ja się wciąż uczę blogowania i odkryłem nareszcie jak robić strony czyli takie schowki na różne różności. Wpisuj się jak najczęściej i niech bogowie patrzą na Ciebie łaskawym okiem. Dziś tu szaro-biało ale słońce zawsze jest, nawet gdy się ukrywa :-)*

[ciągle włóczę się po śladach Widuna, teraz to już taki podłużny smutek mnie ciągnie, podłużny smutek może trwać długo, tym, którzy przepędzają smutek mówię od razu, że ich nie słucham, miejsce dla smutku po Widunie jest jednocześnie miejscem dla radości, że był]

PS. Niezamierzona synchroniczność: ten wpis też wysłałam o 10:11, nie myślałam w ogóle o tym, która jest godzina ani wtedy, ani teraz.  Jakby ten komentarz się powtórzył:)

Możliwość komentowania jest wyłączona.