drabble widuna

Posted: Styczeń 22, 2014 in literatura blogowa, literówki
Tagi: , ,

Widun przez jakiś czas pisał drabble, ja go w to wpuściłam, mam nadzieję, że dobrze się bawił.  Na Uroczysku są też moje runy, jest tam jeszcze dużo tego, co było:

Deszczowy poniedziałkowy ranek. Paździerze uziemione w błocie. Jesion za oknem układa z jesiennych liści runiczne pamiętniki ostatniego stulecia. Październik udaje przede mną , że jest dziesiątym miesiącem roku. Jego ósemkowość (Octo-ber) w połączeniu z piątym rokiem (2+1+2) to spirala Fibonacci’ego. Co mi przyniesie w darze ten Oktiabr pod parasolem kamuflażu? Alfabet futhark tworzy tajemniczy tekst śnienia. Mieszkam, jak każdy z nas, na zboczu dymiącego wulkanu, w pobliżu oceanów, huraganów. Energia ziemi to wijący się niespokojnie smok, który zieje ogniem i wodą, wichrem i ziemią. Burzy wszystko co straciło sens bycia. Zmiana zmusza mnie do budowania czegoś nowego na starych fundamentach.

runy-2

(drabble runiczne. foto: ©signe thank you)

uroczysko, 1.10.12

Możliwość komentowania jest wyłączona.