dracula nie jest miłym facetem

Sny innych ludzi wiele wnoszą do pojęcia świata jaki jest:
„Wyprowadzałam na spacery psa księcia Draculi. Był to Siberian Husky. W tym śnie Dracula mieszkał w bloku, co dziwniejsze w mieszkaniu mojego brata, razem z nim i jego rodziną i również ich psem. Jednakowoż w śnie wcale mnie to nie dziwiło, jednak wyprowadzanie tego psa bardzo mnie przerażało. Warunkiem współpracy z Draculą było zalogowanie się do internetowego portalu, platformy, czy jakkolwiek to nazwać. Było to trochę podobne do tego motywu z ‚Sali samobójców’. W każdym razie musiałam się tam zalogować i codziennie rozwiązywać zagadki księcia D. Dodatkowo również moja współpraca z nim zobowiązywała mojego chłopaka do jakichś spotkań z nim. Pod koniec snu szłam właśnie do Draculi, jak zwykle, jednak był to wieczorny spacer, więc było ciemno. Wejście do tego mieszkanie w ciemności wręcz paraliżowało mnie, bo powszechną wiedzą było to, że Dracula nie jest miłym facetem. Kiedy dotarłam do jego bloku, nagle okazało się, że cały ten blok tak naprawdę zamieszkiwała moja koleżanka z rodziną, wynajmowała Draculi tylko jedno mieszkanie na samej górze. Kiedy szłam po schodach, koleżanka opowiadała mi ile zaskakujących i przerażających rzeczy przydarzyło jej się ostatnimi czasy w związku z bliską obecnością księcia. Dotarłam na samą górę, włożyłam klucz do zamka i się obudziłam.”
_______________________
Śniło mi się, że |Facebook
