sen na przyszłość

Posted: Maj 22, 2014 in literatura blogowa
Tagi:

Może tak być!!!

„Śniło mi się, że żyłam w przyszłości. W tej przyszłości obraz życia człowieka – tego, co widziały jego oczy – był zapisywany. Każdy miał swojego loga. Swojego loga można było na przykład sprzedać i druga osoba mogła obejrzeć, co widziałeś i to „przeżyć”. To prowadziło do patologii – biedni starali się robić różne głupoty, żeby ich logi stały się cenne i żeby zarobić, na przykład skakali z budynków, wchodzili do klatek zwierząt. Z innych nowinek, to już nikt właściwie niczego nie załatwiał sam, tylko do każdej aktywności była aplikacja. Ja, obejrzawszy loga mojego męża, odkryłam tam coś (nie pamiętam co), co mi się nie podobało, więc się o to kłóciliśmy. Ostatecznie mój mąż ściągnął aplikację do rozstawania się – wiadomość, że nie chce już ze mną być wyświetliła mi się na ekranie na lodówce, a moje rzeczy zostały automatyczne spakowanie.”
_____________________________________
Śniło mi się, że  | Facebook

 

Komentarze
  1. asha1111 pisze:

    Bardzo cybernetyczny sen:)

  2. signe pisze:

    trochę przestraził mnie, ale to się nasuwa coraz bardziej…