złoty smok

Przyśnił mi się na zakończenie snu, przemieszczał się z prawej strony do lewej, szybko, jakby chciał się z powrotem schować w nieświadomości.

Smok_złotyze strony wiedźmińskiej >>

Złote smokiuznawane są za legendarne, na całym globie żyje zaledwie kilku przedstawicieli tej odmiany. Znanym nam złotym smokiem jest Villentretenmerth (Borch Trzy Kawki). Stworzenia te potrafią dowolnie polimorfować. Jak większość smoków mogą używać magii, jednak zwykle są to zaklęcia pirokinetyczne i mentalne. Złoty smok ma dar telepatii. Złote smoki potrafią zionąć zarówno ogniem, jak i gorącą parą. Przeciętnie osiągają wielkość 20 metrów. […].

hm hm hm

W wikipedii jest bardzo dużo o smokach, na dobre i złe >>

PS. ponieważ ktoś mnie niedawno zinterpretował dosłownie jako jedną z kobiet moich snów, postanowiłam przy okazji pisania o śnieniu czasem dodawać, że owszem, wszystkie postacie moich snów są mną, ale w formie potencjalnej, która może się zrealizować albo nie, postacie ze snów nie mają nic wspólnego z tożsamością jawną, szkoda, że nie jestem smoczycą, raczej właśnie smoczej energii mi brak. i temu podobnie w przypadku wszystkich innych śnionych postaci.

9 thoughts on “złoty smok

  1. margarithes pisze:

    Piękny złoty smok… mnie dzisiaj w snach nosiło, z dachu na dach… to było piękne doświadczenie :)

    • signe pisze:

      Margrithes: a jak Cię „nosiło”? czy fruwało? czy przeskakiwało? czy zwiewało? z lataniem w snach są sprawy istotne, dlatego pytam. tzn. nie wiem, w czym istotne, ale wydaje mi się, że jest w tym coś do poznania:)

  2. Jaki złocisty jest ten smok?

    • signe pisze:

      PsiZębie, no taki właśnie złocisty, a jakiś tydzień temu mowiłeś, że latawiec to drach i wyczytałam, że smok też drach, dobre słowo na smoki latające:)

  3. […] mi się, że był to pierwszy smok moich snów, ale na wszelki wypadek sprawdziłam zapiski. Nie był pierwszy. Dawno temu, na początku snów, […]

  4. Masz rację Signe! Drach to też smok, ale ja o tym nie wiedziałem. Pozdrawiam!

  5. signe pisze:

    ale ja myślałam, że wiem to od Ciebie :)

  6. Wiem, że drach to latawiec a ze słownika dowiedziałem się, że drach to może być też smok.

  7. […] [tu mi się śnił złoty smok >>] […]

Możliwość komentowania jest wyłączona.