o czujących istotach, dla czujących istot

Tak wygląda dla mnie dzisiejszy dzień,  prawie wszystko jedno, czy patrzę przez okno, czy tzw. oczami duszy. Jest na to namalowany świetny obraz:

Małgorzata Lazarek 1@ Małgorzata Lazarek

Zdarzyło się coś ważnego. Po raz pierwszy w życiu poproszono mnie o więcej pisania o tym, co trudne, bo inaczej trudno mi wierzyć.
Usłyszałam to. Usłyszałam, że to ważne i prawdziwe.
Pisanie o trudnym było tutaj zawsze, jest niemal w każdym wpisie, ale w taki sposób, w jaki umiem podzielić się tym z innymi ludźmi.
O ciemnym i trudnym ciężko czytać i liczę się z tym, że nie każdy to udźwignie, tak jak ja nie wszystko mogę znieść.
Gdy pisałam więcej trudnego, wielu w złości napominało mnie, że w życiu nie wolno zwracać się ku ciemnemu, trzeba iść w stronę słońca, ciemności jest bardzo dużo.
Nawet Widun tak mówił. Potem, kiedy spadła na niego ciemność zrządzenia losu, przeprosił mnie za to. Ma moją wdzięczność. O wiele łatwiej zjawiały się potem myśli jasne.
Myślenie pozytywne to nie są słowa o tym, że jest wspaniale, że ma być tak, jak się sobie chce i jeśli to sobie afirmować, tak już będzie zawsze – mówię tak, chociaż często myślę, że życie jest wspaniałe, a zachwyt nie jest wesołością, ale bliskim spotkaniem z cudem, czystym pięknem, niezależnie od tego, skąd idzie, ze szczęścia czy grozy.
Dla mnie pozytywne myślenie to coś, co wie o ciemnościach i dlatego próbuje ochraniać przed nimi, różnie to może być, kiedyś dostawałam listy, w których na końcu, przed podpisem, często były pozdrowienia z czułością, gdyż jesteśmy wszyscy czującymi istotami.
Czujące istoty czują, tak już są zrobione i właściwie myślę, że świadome czujące istoty potrafią dzielić się ze sobą czułością w jakiś ludzki sposób.
Dlatego chyba będzie tu, jak było.

[ a może nie ograniczać informacji, że to wszystko dzieje się  na tle trudnego, nie wiem, czy to wystarczy, wydaje mi się, że każdy wie, że to, co się dzieje w świecie jest jedną wielką katastrofą – ale świat jest całością, jedność to nie jest jednostronność, jest w świecie też śnienie piękne i czułe]

